Perkahwinan Dazrin Kamaruddin dan Amyra Rosli dibatalkan

dazrin dan amyra
Ramai yang terkejut dengan berita perkahwinan di antara Dazrin Kamaruddin dan Amyra Rosli dibatalkan pada saat saat akhir. Majlis yang sepatutnya dilangsungkan pada jumaat ini yang menelan belanja di mana persiapan hampir siap malah jemputan telah diedarkan merupakan satu tamparan kuat yang perlu diterima oleh Amyra Rosli.


Menurut Amyra,
Pada hari Jumaat ini tidak akan ada majlis pernikahan kami. Saya mohon maaf kepada semua pihak yang mungkin telah block tarikh 8 Ogos ini bagi meluangkan masa untuk hadir. Saya buat kenyataan ini kerana tidak mahu nanti menyusahkan mana-mana pihak yang ingin datang.
Saya tahu semua orang tertanya-tanya, kenapa… Saya tahu hal kahwin ni bukan perkara main-main. Sebenarnya semua persiapan telah siap dibuat cuma kad kahwin belum diedarkan lagi. Kiranya hal tentang kad kahwin kami buat paling akhir sekali. Tapi sampai sekarang belum diedarkan lagi. Sebab itu ramai yang dah bertanya jadi kami beritahu bahwa majlis sebenarnya telah dibatalkan.
Tapi pembatalan ini mungkin bukanlah selama-lamanya. Soal jodoh bukan kita yang tentukan, semuanya ditangan Tuhan. Saya tak tahu apa yang akan berlaku pada masa akan datang. Tapi keputusan yang kami buat ini juga bukanlah titik noktah untuk laluan hidup kami

Apapun, pastinya ada hikmah disebalik apa yang berlaku.

0 Response to "Perkahwinan Dazrin Kamaruddin dan Amyra Rosli dibatalkan"