(VIDEO & 2 Gambar) Pengantin separuh bogel di jalanraya

image
Selepas pesta sukan bogel di Pulau Pinang yang menggemparkan negara, pengguna jalan raya di sekitar Jalan Sultan Yussof di sini, digemparkan pula dengan gelagat satu pasangan dipercayai model pengantin yang berjalan dalam keadaan separuh bogel ditengah-tengah kesibukan lalu lintas untuk menjalani sesi fotografi di laluan itu, pagi tadi.

Dalam kejadian kira-kira jam 9 pagi itu, wanita berkenaan dilihat hanya memakai bikini berwarna putih manakala pasangannya hanya memakai seluar panjang hitam tanpa baju. 
image
Tindakan pasangan itu mengundang rasa tidak senang di kalangan pengguna jalan raya malah gambar pasangan terbabit juga dilaporkan sudah mula tersebar meluas di media sosial dan menjadi kritikan hebat. 

Seorang saksi yang enggan dikenali memberitahu, rakaman sesi fotografi itu dipercayai dilakukan tidak lama iaitu kira-kira 10 minit, bagaimanapun ia menarik minat pengguna jalan raya yang memberhentikan kenderaan kerana mereka berpakaian menjolok mata serta tidak senonoh.

Gambar ini dikhabarkan diambil berhampiran CIMB dan HSBC di Jalan Sultan Yussuf, Ipoh, Perak. Nampak seperti pasangan ini akan atau telah melangsungkan majlis perkahwinan atau sekumpulan pekerja sedang mengadakan sessi fotografi.
Gambar pasangan terbabit yang dirakam seorang pengguna facebook dipercayai diambil berhampiran sebuah bank berhampiran Padang Ipoh di sini, dan kini sudah tersebar dan dikongsi ribuan pengguna facebook lain.

6 Responses to "(VIDEO & 2 Gambar) Pengantin separuh bogel di jalanraya"

Sehinggit said...

Video: Hancur Luluh Hati Suami Rakam Video Isteri Berzina Dengan Lelaki Lain Dalam Kereta

Anonymous said...

ApesaL byk komen bangsat ni.. kena virus ke masing2..

Anonymous said...

Sini Malaysia la bodoh ... nak pakai bikini , pergi la tempat org putih... tak pakai pun boleh la... jgn tunjuk tunjuk mcm🐔🐔

john said...

cantik, amat cantik

Unknown said...

MEMALUKAN... mcm ni ke imej negara islam.. harap pihak berwajib mengambil tindakan keras keatas pasangan ini.. supaya tidak ada lg kes bodah mcm ni blaku...

Lord_kiakultuzs said...

benda camni pon nk kecoh. negara islam la apa la. ingat sikit yg dorg tu bukan Islam. agama dorg xda garis panduan tentang aurat sedangkan orang2 kita yg lebih teruk dari ni pun ada. Perbetulkan diri bangsa n agama kita dulu sebelum kita perbetulkan org lain. Melayu islam berbikini dalam acara sukan tu halal ke? jangan sampai kita pulak yg kena templak