Lelaki Maut ketika menjala Ikan


Seorang lelaki yang dilaporkan hilang selepas terjatuh ke dalam Sungai Tanjung Sekawin, Kuala Lanar, dekat sini, ketika menjala ikan bersama rakannya Sabtu lalu, ditemui pagi tadi.

Mayat Marzuki Mat, 34, yang berasal dari Taman Sri Maulana, dekat Pekan dan bekerja di kantin Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) di sini, ditemui lengkap berpakaian kira-kira 10 pagi.
Ketua Polis Daerah Kuala Lipis Superintendan Abdul Razak Hassan berkata, mayat mangsa ditemui oleh sepasukan anggota Bomba dan Penyelamat Kuala Lipis, kira-kira 10 kilometer dari lokasi dia dilaporkan terjatuh.
“Pasukan penyelamat tidak menghadapi sebarang masalah untuk membawa naik mayat mangsa yang ditemui masih lengkap berpakaian sebelum dihantar ke Hospital Kuala Lipis (HKL) untuk bedah siasat,” katanya.

Menurutnya, susulan penemuan mayat mangsa, polis sudah menutup bilik gerakan operasi mencari dan menyelamat (SAR) dan mengesahkan kejadian itu tidak membabitkan sebarang unsur jenayah sebaliknya mengklasifikasikan sebagai kes mati mengejut.
Dalam kejadian Sabtu lalu itu, Marzuki dilaporkan terjatuh ketika menjala ikan bersama rakannya di kawasan berkenaan pada 7.35 malam. 


Sumber: hMetro

0 Response to "Lelaki Maut ketika menjala Ikan"