( 4 Gambar) Kemalangan Tiga sahabat 'pergi' serentak


Foto

Tiga sahabat baik maut terdiri dua lelaki dan seorang wanita selepas Proton Perdana dinaiki mereka bertembung dengan sebuah kenderaan utiliti serbaguna (SUV) di Kilometer 18, Jalan Paka-Bandar Al Muktaffi Billah Shah (AMBS), kira-kira jam 2.30 petang tadi.



Mangsa Zuhairi Mahmood, 32, dari Felda Kerteh 6, Noor Aida Osman, 29, dan Mohd Haiqal Sani, 22, kedua-duanya dari Bukit Sentosa, Rawang, Selangor, meninggal dunia di tempat kejadian. 

Difahamkan, kejadian berlaku apabila kereta dipandu Zuhairi yang sedang dalam perjalanan dari AMBS menghala Paka, terbabas ke kanan jalan sebelum bertembung SUV dari arah bertentangan. 

Zuhairi menemui ajal akibat parah di kepala dan seluruh bahagian badan, Noor Aida putus tangan kiri dan kaki kanan serta tersepit di tempat duduk depan manakala Mohd Haiqal parah di kepala dan badan selain tercampak kira-kira 15 meter dari kenderaan.

Pemandu CRV Rokhaimie Mohammed Isiban, 47, dan anaknya Muhammad Faisal Rusydan Rokhaimi, 14, serta adiknya Abdul Hakam Mohamed Isiban, 37, cedera parah dan dikejarkan ke Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu.

Kemalangan itu menyebabkab kedua-dua arah jalan ditutup kepada lalu lintas kira-kira empat jam.




2 Responses to "( 4 Gambar) Kemalangan Tiga sahabat 'pergi' serentak"

Kerja Kosong said...

KUALA TERENGGANU - Seorang remaja perempuan hidup dalam ketakutan selepas tindakannya menghantar gambar bogel kepada teman lelaki baru dikenali mengundang padah apabila dirinya diaibkan susulan penyebaran gambar tersebut.
Berita penuh --> www.sinarharian.com.my/bimbang-gambar-bogel-tersebar.html























.

Unknown said...

(VIDEO) KLIK DI SINI untuk Watch Saxy Wartawan Rebecca Geran On Camera bodoh Merebut Di Los Angeles Clippers Permainan (VIDEO)