Saya Tahu Dia Tunang Orang – Zalif Sidek


zalif sidek
Baru baru ini, Rotikaya mendedahkan perempuan yang sedang rapat dengan Zalif Sidek adalah tunangan orang. Hari ini, Zalif menerangkan dia sememangnya tahu wanita tersebut iaitu Shahirah adalah tunangan orang. 


zalif sidek
Kata Zalif:-
Saya sudah mengenalinya sejak 10 tahun yang lalu dan ingin saya nyatakan bahawa saya tahu yang dia merupakan tunang orang.
Shahirah banyak meluahkan perasaan kepada aya tentang masalahnya dengan tunangnya dan perbincangan kami tidak lebih daripada itu.

Apapun, seeloknya tak perlu terlalu rapat dengan tunangan orang. Tidak elok dipandang orang. Ramai lagi perempuan perempuan single di luar. tak gitu?

2 Responses to "Saya Tahu Dia Tunang Orang – Zalif Sidek"

Sehinggit said...

Terbaik: Cara-cara

Mengetahui Seorang Perempuan Masih Dara atau Tidak

Unknown said...

VIDEOS THAT SHOCKED FACEBOOK USERS:

Shocking vid#1: Giant Snake Eats Man >>>CLICK HERE<<<

SHOCKING vid#2: Most Amazing AirCraft >>>CLICK HERE<<<

Shocking Vid#3: Uncensored TV Fail >>>CLICK HERE<<<

Shocking Vid#4: #94 Most Worms Eaten >>>CLICK HERE<<<

Shocking Vid$5: Snake Squeezes Girl >>>CLICK HERE<<<

Shocking Vid#6: Magic Trick Goes Wrong >>>CLICK HERE<<<