Peminat Sanggup Bayar Rm400 Kerana Keith Foo Basuh Keretanya



Kalau dah popularkan apa pun peminat sanggup buat. Itulah terjadi kepada hero Ariana Rose, Keith Foo apabila ada seorang peminat wanita sanggup membayar sehingga RM400 untuk hanya selebriti kesukaannya itu membasuh kereta miliknya.


Tapi anda jangan salah faham semua ini terjadi bukan sekadar suka-suka kerana kejadian ini terjadi adalah di dalam projek amal 1MKL Saturday Car Wash anjuaran Menara KL dan Majaah URTV yang menjemput artis-artis untuk menjayakan program amal tersebut pada sabtu lalu.

Keith Foo meluahkan rasa terkejut kerana ada peminat yang sanggup membayar harga itu untuk basuh kereta dan sekaligus membantu menjayakan program amal tersebut.

“Saya tidak menyangka yang ada peminat yang sanggup membayar RM400 untuk saya mencuci keretanya. Saya mahu ucapkan terima kasih kepada pembida iaitu Puyan Sania Saidi kerana sudi membuat amal bersama saya dan artis-artis lain,” ujarnya dipetik dari Utusan.

Jumlah keseluruhan yang barjaya dikutip dalam proram tersebut adaah sebanyak RM2,390 dan semua hasil tersebut disumbangkan kepada Persatuan Sindrom Down Malaysia.-Siakapkeli.com.my

0 Response to "Peminat Sanggup Bayar Rm400 Kerana Keith Foo Basuh Keretanya"