Bayi ‘ajaib’


Kelahiran pramatang seorang kanak-kanak perempuan daripada ibunya yang maut dalam serangan udara Israel dianggap satu keajaiban. 

Ibu bayi berkenaan yang berusia 23 tahun maut dalam serangan udara terhadap rumahnya di bandar Deir al-Balah, namun ajaibnya bayi dikandung berjaya diselamatkan melalui pembedahan.

Dr Fadi Al-Khrote yang mengetuai pasukan pembedahan berkata, bayi terbabit ‘ajaib’ kerana ibunya diisytiharkan mati secara klinikal selama 10 minit sebelum pembedahan diselesaikan. Lazimnya, bayi dijangka tidak mampu hidup lebih daripada lima minit selepas ibunya meninggal dunia.

1 Response to "Bayi ‘ajaib’"

Unknown said...

Nak invite semua rakan2 try benda ni sebab tak perlu keluar modal 1sen pun hanya perlu REGISTER dan SHARE sahaja.
Income RM900 sehari dan "REGISTER PERCUMA".(kalau anda rasa program ini satu penipuan, ia tidak merugikan anda kerana anda tidak mengeluarkan modal.Anda hanya perlu ada laman sosial
FACEBOOK/WHATSAPP/WECHAT dan termasuk laman2 sosial yang lain.Anda hanya perlu open link http://jobandcash.com/?=50990 dan Register anda akan terus dapat USD25x3.4 = RM85.00 serta link promosi anda sendiri.Anda hanya perlu copy ayat saya dan paste di laman sosial anda.Setiap orang yang buka link anda, anda akan dapat USD10x3.4 = RM34.00.Sangat mudahkan??? Anda boleh pilih cara pembayaran $$$ anda dimasukkan ke akaun bank ataupun cek akan diposkan terus ke alamat rumah anda.Jangan tunggu lagi "REGISTER PERCUMA" sila klik link dibawah ini dan isi maklumat anda.Belum cuba belum tau dan tak salah dan rugipun kalau mencuba.
http://jobandcash.com/?share=50990