AWAS ! GETAH RAMBUT BUATAN CHINA DIPERBUAT DARI KONDOM TERBUANG



Perkongsian untuk kaun wanita yang gemar membeli getah rambut. Dinasihatkan berhati hati kerana segelintir getah rambut diperbuat dari kondom terpakai . Bayangkan sahaja benda yang " jijik " berada di atas kepala. 



Mungkin juga di Malaysia pun ada jual jugak kerana Malaysia banyak mengimport barangan dari China sekarang. Banyak kedai yang jual barangan made in China , murah-murah dan pelbagai yang menarik .


Jangan sampai terbeli ikat rambut yang diperbuat daripada benda haram atau kondom terpakai.

6 Responses to "AWAS ! GETAH RAMBUT BUATAN CHINA DIPERBUAT DARI KONDOM TERBUANG"

Pakwan said...

Siasat pula dlm kondom ada DNA babi tak.. Jika tak ada ok lah tu. Jika ada pun takpa. Sbb pemakai getah ni biasanya uth tunjuk aurat kpd org ramai. Jadi meletak babi diatas kepala dan tunjuk kpd ramai sama sajalah dgn tidak menutup aurat.. Bagus juga tu , tak membazir kondom.. Elok lah dgn sipemakainya.. Saya tak bantah..

serine said...

Hai org yg comment. Kalau getah selalu nya untuk orang yang tidak menutup aurat. Abis yg pakai tudung tak payah pakai getah ke untuk siput rambut nya dulu. Atau yg kat dalam rumah tu, kalau panas tak payah ikat ke rambut? Tkkn nak gunting botak kan. Before u speak could u please use your brain that Allah have given u. Thank u.

Anonymous said...

Alahai.. Melayu.. Melayu.. Bodo x bertempat..

Anonymous said...

Bodonye depa ni.. Elok pergi mereput dalam gua. Xyah main internet.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Pandainya org yg mengomen di atas tu cakap ye....org yg tak pakai tudung jer ke beli getah rambut nie....habis yg bertudung tu ikat rambut pakai apa......tali rafia?...tali nilon?...takpun tali kain kapan??......lain kali pegi sekolah dulu sebelum cakap yer.
....