Wak Doyok Diganggu Mahkluk Halus



Lagi cerita mengenai Wak Doyok, semenjka dua menjak ni nama Wak Doyok laku dan laris seprti goreng pisang panas di media-media sosial. ini kerana gara-gara kontroversi demi kontroversi melanda diri Wak Doyok yang paling teruk sekali kontroversi Wak Doyok dilabelkan sebagai seorang Gay

Tetapi kontroversi kali ini lain daripada yang lain bukan diganggu peminat tetapi diganggu makhluk halus. Sewaktu kejadian wak doyok berada di lombok sedang menjalani penggambaran program bercorak permainan, Ke Indonesia Ke Kita? (KIKK)

“Dalam perjalanan balik ke tempat penginapan di Lombok, saya terdengar bunyi mengilai dalam hutan. Saya juga rasa seperti dicekik seseorang ketika tidur,” katanya.

Wak Doyok juga mengatakan makanan tempatan kurang menepati citarasa dan menyebabkan Wak Doyok mengalami masalah sakit perut.

aikk nama jer Wak Doyok keturunan JAwa tetapi makanan indonesia pun tak boleh masuk. hehehe


Menurut wak Doyok dia ingin melaporkan kepada pihak polis berkenaan individu yang menuduh dia bernafsu songsang. model fesyen ini juga mengakui tertekan dengan perkara tidak benar yang menimpanya itu

0 Response to "Wak Doyok Diganggu Mahkluk Halus"