Kentang Tumbuh Dalam Organ Pembiakan Wanita


Seorang wanita Colombia berusia 22 tahun terpaksa dikejarkan ke hospital selepas beliau merasakan sakit yang amat sangat didalam perutnya. Punca kesakitannya adalah sangat mengejutkan! Para doktor yang memeriksa beliau mendapati kentang yang telah tumbuh dalam fa-raj wanita.


Menyiasat punya menyiasat ternyata wanita ini menggunakan kentang sebagai perancang kehamilan dan kentang mula tumbuh akar dalam organ-organ pembiakan.

Kentang bukti yang telah berakar umbi yang dikeluarkan oleh doktor dari fa-raj wanita

Wanita ini kemudian memberitahu saya bahawa dia melakukan perkara  pelik diatas nasihat ibunya supaya menglakkan daripada hamil. Mujurlah, untuk mengeluarkan kentang doktor tidak memerlukan pembedahan.



bukti kentang yang telah berakar umbi yang dikeluarkan oleh doktor dari far-aj wanita

Kejadian ini menjadi  perhatian kerajaan kerana ia dikaitkan dengan tingkah laku seksual remaja. Ramai remaja Colombia yang mempunyai aktiviti seksual dan enggan menggunakan kaedah konvensional kontraseptif. Ini boleh dibuktikan dengan tingkah laku dan mengandung kadar seksual yang tidak selamat dan adalah lebih tinggi di kalangan remaja.

Malah, pendidikan se-ks di Colombia telah dikehendaki di sekolah-sekolah sejak tahun 1990-an, tetapi tetapi ramai ibu bapa menolak ajaran-ajaran ini kerana ia masih berasa sangat taboo untuk membincangkan seksualiti untuk remaja

0 Response to "Kentang Tumbuh Dalam Organ Pembiakan Wanita"