Tengok Apa jadi Akibat Kemaruk Bedah Wajah






Adalah sesuatu yang tidak asing lagi jika kisah kaum wanita mengubahsuai wajah dengan menjalani prosedur pembedahan plastik.

Begitu juga perihal wajah yang tak berapa nak menjadi selepas dibedah.. tu pun banyak berlaku termasuk menimpa beberapa selebriti tanah air kita satu ketika dulu.
Tapi seorang remaja perempuan berusia 16 tahun, baru-baru ini telah menggemparkan paranetizen di China apabila gambar wajahnya yang terlalu aneh selepas menjalani pembedahan tersebar.
Meskipun gadis berkenaan kelihatan tersenyum penuh yakin seolah-olah wajahnya itu amat menawan, sesiapa pun pasti terperanjat apabila melihat dirinya.
Manakan tidak, dia kini lebih kelihatan seperti patung memakai topeng berbanding manusia yang masih terlalu mentah usianya.
Malah ada yang menyifatkan, walau lahir pada tahun 1999 dia lebih kelihatan seperti lahir pada 1899.Kepada kaum hawa yang berniat nak mengubah kejadian Tuhan dengan menjalani pembedahan muka tu tolonglah dengar nasihat ikhlas kami ini… ianya tidak menjadikan wajah lebih cantik seperti yang disangka tapi lebih kepada scary wo..!

0 Response to "Tengok Apa jadi Akibat Kemaruk Bedah Wajah"