Bapa Siat Kulit Kepala Anak Kerana Tidak Mahu Mencuri

Photo: Kejam.....Bapa Siat Kulit Kepala Anak Kerana Tidak Mahu Mencuri. Lihat lagi gambar di.....http://bit.ly/1uLj1VF

[IKLAN] Harga Promosi , servis naikkan like untuk 1000 hanya RM60! Jika berminat sila PM saya disini http://on.fb.me/1cTDZfh

IKLAN: Promosi tayar baru dan 2nd SUPERBIKE dari pelbagai model bermula dengan harga RM100 sahaja di https://www.facebook.com/speedbikestore

AR
Arab Saudi: Seorang bapa menguliti kepala anaknya yang berusia lapan tahun. Kanak-kanak itu dianiaya sebab menolak perintah ayahnya untuk mencuri.

Laman web emirates247.com melaporkan, pada 15/9, setelah dikuliti kepala anaknya yang dikenali bernama Ali, dia juga disiram air dipercayai cecair putih yang semakin membuat kulitnya terbakar.
Dia dikejarkan ke rumah sakit di Sabya dengan luka sangat parah.
Polis mengatakan bahawa ayah juga dibantu oleh abang Ali, berusia 11 tahun, untuk menyiat kepala saudaranya.
“Ketika aku mengatakan mencuri itu haram, ayah mengulitiku dan menyumpal mulutku agar aku tidak berteriak. Lalu mengheret saya ke bilik mandi dan menuangkan semacam air panas,” ujar Ali.
Ali juga berkata, bapanya berkata jika Allah SWT memang ada, biar Dia menolong Ali bila kembali mengucapkan mencuri itu haram.
Ali dipukul ayahnya hingga pengsan. Ali menyangka bapanya mabuk dan ketika itu ayah datang melawat di rumah ibunya. Orang tua Ali telah lama bercerai dan Ali tinggal dengan ibunya.
Manakala seorang lagi abang Ali, Faisal 9 tahun lari ke Yemen kerana tak tahan dengan sikap brutal ayahnya.
Ibu Ali berasak dari Yemen mengatakan dia mempunyai tujuh anak dan semua digunakan bekas suaminya untuk mencuri dan mengemis.
Polis akan menangkap ayah Ali dan dia mengakui tindakannya.
MRM / Foto Harian Jambi

0 Response to "Bapa Siat Kulit Kepala Anak Kerana Tidak Mahu Mencuri"