Warga Emas Potong Zakar Sendiri Selepas Isteri Berubah Hati



Turki – Akibat kecewa ditinggalkan oleh isterinya yang kini bercinta dengan seorang doktor yang lebih muda, seorang pesara Turgut Oymen, 73, mengambil keputusan memotong alat sulitnya sendiri sebelum membuangnya ke dalam sungai.

Turgut berbuat demikian kerana merasakan kelakiannya itu tidak diperlukan lagi selepas isterinya yang berusia 70 tahun, Nese, berubah hati dan jatuh cinta dengan seorang doktor yang berusia 55 tahun.
Ketika mendapat khabar mengecewakan itu, Turgut sedang bersiap sedia untuk menyambut ulang tahun perkahwinan mereka yang ke-50.
Berita itu disampaikan oleh Nese yang ketika itu berada di Istanbul, kira-kira 500 batu dari kediaman mereka. Nese memaklumkan untuk berpisah dengan Turgut dan tidak akan kembali lagi.
Sebaik mendengar berita itu, Turgut telah pergi ke sungai, lalu memotong alat sulitnya dan membuang ke dalam sungai berkenaan. Dia kemudiannya menghubungi ambulans sementara alat sulitnya itu gagal ditemui.
Menurut doktor, Turgut kehilangan darah yang banyak namun dia bernasib baik kerana masih hidup meskipun sudah berusia.
Turgut kini dalam proses pemulihan dan dia juga sedang dirawat bagi mengatasi kemurungan.
Dalam pada itu, jirannya, Pal Mehmet Koc, 70, berkata, Turgut yang juga bapa kepada enam anak itu amat sedih selepas mengetahui Nese, yang merupakan kekasihnya sejak kecil membuat keputusan untuk berpisah.
“Dia telah menghubungi Nese dan merayu supaya dia kembali, namun Nese memberitahu dia jatuh cinta dengan doktor berkenaan,” katanya.

0 Response to "Warga Emas Potong Zakar Sendiri Selepas Isteri Berubah Hati"