Wanita Jadi Cantik Hasil Dari Urutan Dan Sudu Sejuk

Seorang ibu daril Korea Selatan mengaku telah membuat wajah putrinya lebih cantik hanya dengan mengurut wajahnya menggunakan tangan dan dua sudu. Aktiviti itu dilakukannya selama 16 tahun.

Korea Selatan kini memang terkenal dengan pembedahan plastik yang boleh mengubah wajah wanita jadi cantik dalam waktu yang singkat. Tapi seorang ibu mendakwa membuat wajah putrinya menjadi lebih cantik hanya dengan bantuan urutan dan sudu.

Tindakan tersebut didakwa telah membuat wajah putrinya, dagu lebih 'runcing', mata lebih besar, kulit cerah dan membuat kelopak mata ganda.

Ia juga secara rutin mengurut bahagian kelopak mata putrinya dengan sudu sejuk selama dua puluh minit setiap hari. Ia menyimpan sudu di dalam peti ais beku pada malam hari dan meletakkan dua sudu sejuk pada mata putrinya di pagi hari. Cara ini diakuinya boleh membuat mata putrinya lebih lebar dan kelopak mata ganda.

Selepas 16 tahun, kini wajah putrinya yang menginjak remaja kelihatan lebih cantik dengan dagu runcing, mata lebar dan kulit cerah. Si ibu mendakwa ini berkat usaha dan ketelitiannya, bukan pembedahan plastik. 





0 Response to "Wanita Jadi Cantik Hasil Dari Urutan Dan Sudu Sejuk"