Rahsia Mancungkan Hidung Tanpa Pembedahan Plastik

Pasti ramai yang tidak berpuas hati dengan bentuk dan saiz hidung, tetapi tidak yakin atau berani melakukan pembedahan, kini muncul cara lebih mudah dan tidak menyakitkan yang mungkin anda harus mempertimbangkan dengan "Nose Secret".


Ciptaan Korea terdiri daripada "sepasang splin melengkung dan selesa yang anda ahanya perlu meletakkannya di tepi bahagian dalam setiap lubang hidung untuk membuatkan hidung anda kelihatan lebih sempit dan lurus, serta-merta. Splin ini mewujudkan tekanan yang lembut, mengangkat bahagian atas hidung dan merapatkan hidung. Ini menghasilkan "penampilan lebih halus pada bahagian hidung" dan " lebih baik daripada ciri-ciri wajah."

Splin tidak dapat dilihat setelah dimasukkan ke dalam lubang hidung, dan ia juga tidak akan belaku perubahan dramatik kepada bentuk dan saiz hidung anda. Nose Secret seolah-olah direka bagi mereka yang ingin, hidung yang lebih tinggi lebih tajam, yang sangat didambakan oleh orang Asia. Ia juga mampu 'meluruskan hidung bengkok', dan 'meningkatkan keindahan hidung etnik (Asia, Afrika Amerika, Hispanik, dan lain-lain) '.






0 Response to "Rahsia Mancungkan Hidung Tanpa Pembedahan Plastik"