Felixia Yeap Peluk Islam 5 Ramadan ini

felixia yeap

Berita yang menggembirakan buat umat islam. 5 Ramadan ini, Felixia Yeap akan memeluk agama islam. Felixia memilih hari tersebut kerana ia jatuh pada hari jadinya dan juga merupakan hari kegemaran Nabi Muhammad. Kata Felixia:-

?Saya akan memeluk agama Islam pada 5 Ramadan, pada Khamis ini. Saya memilih tarikh hari jadi saya, hari kegemaran nabi, maka saya berharap ia menjadi hari paling bersejarah dan diingati dalam hidup saya.
Bezanya (sebelum selepas bertudung) adalah kawan-kawan saya dulu kebanyakan lari menyisihkan saya. Mereka menyangka saya berhijab kerana ingin menjadi Melayu tetapi sebenarnya saya tertarik dengan Islam.

felixia yeap peluk islam

Namun, Felixia merahsiakan tempat beliau mengucap syahadah dan nama islamnya akan diumumkan kemudian. Selamat datang kepada saudari baru kita dan semoga diberkati oleh Allahnya. Amin.


Sumber : beautifulnara 

0 Response to "Felixia Yeap Peluk Islam 5 Ramadan ini"