Fesyen Berkemban? Lisa Surihani Minta Maaf

lisa surihani berkemban

Baru baru ini, ramai yang menyuarakan rasa kurang selesa dengan fesyen yang digayakan oleh Lisa Surihani di Kl Fashion Week. Fesyen tersebut digelar fesyen berkemban dan mencuri tumpuan segelintir peminat.


Menerusi harian metro, Lisa menyuarakan minta maaf secara terbuka. Nampak tak betapa professionalnya Lisa.

Sebenarnya kalau tengok betul-betul tak ada sampai saya terus berkemban pun tapi jika ada pihak yang kurang senang, saya minta maaf.
Apa yang saya boleh katakan adalah minta maaf kalau ada yang kurang senang atau tersinggung dengan imej itu, tapi saya selesa bekerjasama dengan Alia untuk pakaiannya.
Saya cukup terbuka dan okey jika ada yang menyokong atau menentang penampilan saya. Itu adalah biasa kalau apa yang kita pakai ada yang suka dan ada yang menentang.
Isu ini tak perlu ambil serius rasanya. Bagi saya tak perlu panjangkan benda yang tak perlu dipanjangkan.

lisa surihani berkemban
lisa surihani berkemban


Sumber : Beautifulnara

1 Response to "Fesyen Berkemban? Lisa Surihani Minta Maaf"

Anonymous said...

mintak maaf dgn suami n dgn tuhan