Nelayan temui Anggota Badan Manusia Di Dalam Perut Jerung



FILIPINA: Sekumpulan lima orang nelayan dari Filipina telah menemui kepala manusia dan kaki di dalam perut seekor ikan jerung harimau yang besar.


Mereka yang mendaratkan jerung seberat 600kg sedang melapah jerung tersebut dia atas kapal telah terkejut besar apabila menjumpa tubuh badan manusia didalam perut haiwan berkenaan.

Bagaimanapun mereka hanya pulang membawa rahang dan sirip sahaja kerana telah mencampakan semua mayat dan jerung terbabit kerana tidak mahu perkara buruk terjadi kerana penemuan itu adalah satu tanda buruk mengikut keperayaan mereka.

Salah seorang nelayan Bodoy Gorod, 48, berkata: 'Ia begitu menjijikkan. Kami tidak tahan bau yang buruk. Saya mula mencari ikan semasa aku berumur 20 tahun dan saya tidak pernah ditemui manusia masih di dalam yu sebelum ini. '

Mereka percaya yang mayat tersebut adalah dari kapal MV Maharlika yang tenggelam berhampiran Leyte, tengah Filipina dan dua lelaki masih belum berjaya di temui.

Mereka merancang untuk mengering rahang dan sirip sebagai kenangan menangkap jerung tersebut tetapi Perly Santillana, isteri salah seorang nelayan tidak mahu benda tersebut di simpan.

Beliau berkata "Saya tidak mahu sirip dan rahang itu, kerana jerung tersebut telah makan seorang manusia. Siapa tahu semangat mangsa mungkin melawat kami."-Siakapkeli.com.my

0 Response to "Nelayan temui Anggota Badan Manusia Di Dalam Perut Jerung"